یاصاحب الزمان اقاجان خیلی غریبی 313یارهنوزنداری خدایاماراصالح کن وبه اباصالح برسان
|
به یاد روی مه آلوده اش غزل خوانم
چقدر طول کشید انتظار ، می ترسم
به فکر پرده کشیدن ز رویت ای ماهم
نه ، دور نیست زیاد این زمان ظهور
عطش برای شرب نگاهت ببین به لب هایم
برای انتظار تو آقا توانمان رفته
پس از هزار و چند قرن هنوز می نالم
ولی همین که خوب فکر می کنم شاید من
مرا نبین که به گلشن و چمن خارم
به خاطر گلها بیا بهار گلزارم |
|
|
+ نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 15:39 توسط ابوالفضل...ص
|
االهم صل علی محمد وال محمدوعجل الفرجهم.این وبلاگ برای کمک به ترویج فرهنگ دینی و اسلامی راه اندازی شده است.هرگونه کپی برداری ازاین وبلاگ با ذکرمنبع بلامانع میباشد.ازنظردادن وانتقاد وپیشنهادهای شمابیننده گان گرامی برای بهبودبخشیدن این وب سپاسگزارم.برای تعجیل درفرج حضرت صاحب الزمان (عج) صلوات التماس دعا.پل ارتباطی ما باشما. پست الکترونیکیmontazer222@.ir